18 Şubat 2010 Perşembe

ISPANAKLI BÖREK

SICAK SICAK ISPANAKLI BÖREK:))
Ispanaklı böreği herzaman çok sevdim bu tarif çok harika hem çıtır hem yumuşak  HEMDE YAPIMI ÇOK KOLAY KENDİM AÇTIM DİYEBİLİRSİNİZ GÖNLÜNÜZ RAHATÇA 
MALZEMELER
2 su bardak un
1 çay bardağı sıvı yağ
1 yemek kaşığı sirke
1 buçuk çay bardağı su
2 yemek kaşığı margarin (erimiş)
tuz
1/2 çay bardağı sıvı yağ


İç harcı için
200 gr ıspanak
150 gr peynir
yarım sap pırasa
tuz
k.biber
YAPILIŞI
Hamuru yoğurup 20 dakika dinlendirin.Yalnız ben unun 1 bardağını kepekli undan yaptım çok ii oldu diğer tarafta yıkanmış doğranmış ıspanakları tuzla ovarak suyunu çıkartın ve suyunu süzün içine pırasayıda doğrayın peynir ve k.biberide ilave edip bekletin.
Hamurları 5 parçaya bölün pasta tabağı kadar açıp sıvı yağla yağlayın hepsine aynı işlemi yapıp daha sonra elinizle çekiştirip biraz daha açın içine ıspanaklı harcda koyun ve yuvarlayın tepsiye dizip üstüne yumurta sarısı ve susam sepeleyin.Çok güzel olmuştu ben çok beğendim zaten beğenmediğim hiç birşey bu sayfada yer almayacak. AFİYET OLSUN 

Hiç yorum yok: